8/7/13

1a Marxa Vall Dels Molins


Avui diumenge 7 de juliol no he anat a Pamplona, m'agrada córrer però passo dels toros, així que he matinat i a les 7 del matí he agafat el cotxe direcció Calonge a fer la 1a Marxa Vall de Molins. Aquesta vegada la família ha passat de matinar i m'he anat tot sol fins a la cursa. Quan he arribat m'he trobat amb en Mariano i el Paco, que ja feia una estoneta que havien arribat. Com ja havia fet la preinscripció ha sigut ràpid agafar el... vaja, doncs com era una marxa no competitiva no ens han donat dorsal sinó uns petits tiquets amb el número del sorteig final, el de l'entrepà i el de l'obsequi, els he ficat a la butxaca i cap al camp de futbol a esperar la sortida.

Abans de sortir m'he torbat amb un altres conegut, en Carles i en Santi, que també han vingut de Girona a far la cursa. 

A les 8 puntualment comença la marxa, sortim els tres junts, en Mariano, en Paco i jo, xerrant i sense apretar massa per la part asfaltada de l'inici de la cursa, als 2 km comença a canviar el terreny i ens fiquem per camins de terra, en Paco es distància una mica i segueixo amb el Mariano durant un km més, quan arriben al 3 accelera una mica i em deixa enrera, segueixo al meu ritme ja que el terreny és bastant  irregular i no tinc el genoll per apretar més. Tot i això hi ha molts marxadors que fan la cursa caminant i que han sortit abans que hem d'anar avançant durant tot el recorregut. Cap el km 4 fen unes zigazagues i passen 3 o 4 vegades un riarol amb la mala sort que fico el peu dins de l'aigua i he de portar la vamba mullada la resta de la cursa. en aquest km també m'esgarrapo amb els esbarzers la cama. Segueixo corrents i arribem al primer avituallament, agafo una ampolleta d'aigua, que està freda (un punt per l'organització) i continuo pels camins-rierols, en el km 5'5 arriba la primera pujada forteta, no és amb molt desnivell però amb la calor es fa una mica pesada. 

Seguim corrents alternant rierols, camins de terra, pedres fins a tornar al mateix avituallament on torno agafar una ampolla ben fresca.Encara queden 8 km per arribar i porto un ritme bastant decent, intentant córrer sense perdre el ritme en el terreny que fa anar bastant lent degut als canvis que hi ha.  arribem al 3r avituallament i sense parar agafo la 3a ampolleta d'aigua, fem un tros asfaltat i una pujada que encara es fa més dura que la primera, en la baixada sento que algú em va molt a prop i li pregunto si vol passar, és una noia que em contesta que ja li va bé el ritme i fem els últims 4 km junts xerrant i amb un bon ritme ja que el terreny passar a ser asfalt i de baixada. Arribem junts a la meta on ens esperen els entrepans i més begudes.
Miro si m'ha tocat alguna coseta en el sorteig i veig que no, agafo l'entrepà de formatge i la beguda i vaig a buscar els cracks del Paco i el Mariano que han fet 10 minuts menys que jo a la cursa, jo 1:36 i els 1:26 per fer el 15 km i mig d'aquesta cursa que no semblava tant dura quan vaig apuntar-me.


Valoració de la cursa: recorregut molt variat, sense gaire pujades però amb un terreny difícil. Amb la calor ha anat bé córrer tanta estona per l'ombra. Avituallaments: ben col·locats i amb el detall de tenir l'aigua fresca. Bossa del corredor: en aquesta marxa popular només ens han donat una gymback, no ens podem queixar pel preu que hem pagat. Resumint una bona marxa per passar el diumenge al matí.


2 comentarios:

  1. Noi, aixó d'anar amb les bambes molles ho estàs agafant com a costum o es casualitat?

    Vinga, a seguir corren, però compte amb la calor que pica fort, una abraçada Dani !

    ResponderEliminar